Temporització i dedicació presencial | SETEMBRE | OCTUBRE | NOVEMBRE | DESEMBRE | GENER | |||||
Presentació al centre | ||||||||||
Detecció de necessitats | ||||||||||
Inici del treball en equip | ||||||||||
Familiarització amb el document MARC | ||||||||||
Disseny del procés de sensibilització amb la comunitat educativa | ||||||||||
Elaboració de les activitats de sensibilització | ||||||||||
Sessió de claustre per explicar la fase de sensibilització | ||||||||||
Reunió amb els tutors per explicar les activitats amb els alumnes | ||||||||||
Passar les activitats de sensibilització a tots els agents implicats | ||||||||||
Recull de les activitats de sensibilització | ||||||||||
Buidatge de les activitats de sensibilització | ||||||||||
Inici de la fase d’anàlisi i propostes d’actuació | ||||||||||
Concreció de les propostes d’actuació |
Blog de pràctiques II. UOC Psicopedagogia
viernes, 15 de octubre de 2010
Pla de treball - Temporització
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario